La RTVV reclama al periodista que va posar veu a la Formula 1 que retorni 18.243 euros que va cobrar de més

|

Títol de la imatge

La Radiotelevisió Valenciana ha interposat una demanda en els jutjats de Paterna contra el periodista Víctor Seara el locutor que va retransmetre la Formula 1 per a la Televisió autonòmica, perquè retorni els diners que se li van pagar "de més" per les retransmissions de la temporada 2011.

Així ho ha assegurat la directora general d'aquesta empresa pública, Rosa Vidal, en la comissió de control de RTVV dels Corts Valencianes, en resposta a una pregunta del diputat socialista Josep Moreno sobre el contracte amb Seara.

Vidal ha afirmat que al març se li va remetre un burofax en el qual se li reclamaven les quantitats pagades per aquesta empresa pública en concepte de transport i allotjament ocasionat durant la temporada 2011 de Fórmula Un, per import de 18.243,50 euros.

Al principi, ha dit, el periodista va dir que pagaria, però com no ho va fer, al juny es va interposar una demanda de procediment monitorio, i el 28 d'octubre es va presentar una demanda en el jutjat de primera instància i instrucció de Paterna "per cobrar els diners de més que li hem pagat".

El diputat socialista ha acusat a la directora general de negar-se a assumir responsabilitats en aquells casos que tenen a veure "amb la negligència dels gestors" anteriors, a els qui, segons ha dit, "empara".


Ha destacat que en aquest cas "es van manipular documents i va haver-hi un rosari de mala gestió i negligència" que ella es nega a denunciar, mentre demana als treballadors de RTVV que "facin la seva feina i que si veuen alguna cosa estranya, ho diguin".

Vidal ha replicat que assumeix la responsabilitat de RTVV, i ha lamentat que al socialista li és igual "que li digui que hem posat burofax i que hem posat un demanda per cobrar els diners de més que li hem pagat".

"Hem demandat a qui hem de demandar, que és a qui s'ha portat diners", ha afirmat la directora general de RTVV, qui ha recordat que el consell d'administració de l'empresa pública ha decidit que l'empresa Hupa Comunicació, encarregada de gestionar els drets de representació professional de Seara, no coure "ni un euro de RTVV".

Els grups de l'oposició han criticat que aquesta comissió hagi trigat més de sis mesos a reunir-se i que solament vagi a tractar cinc dels setze punts de l'ordre del dia, i han reclamat que es convoqui una nova reunió en el mes de novembre, alguna cosa al que el PP s'ha mostrat disposat.

Sense comentarios

Escriu el teu comentari




No s'admeten comentaris que vulnerin les lleis espanyoles o injuriants. Reservat el dret d'esborrar qualsevol comentari que considerem fora de tema.
ARA A LA PORTADA
ECONOMIA
Llegir edició a: ESPAÑOL | ENGLISH