Dures crítiques al paper de Rahola a Egipte

|

L'observatori de mitjans Media.cat ha criticat durament el paper de Pilar Rahola com a 'enviada especial' d'Els Matins de TV3 a Egipte amb motiu de la revolta social. Creuen que ha perjudicat "greument" a la imatge de la cadena pública.

Diuen, en una nota al seu web, que de les seves cròniques "a penes n'hem tret poder veure Rahola sense escot i assabentar-nos que els pro-Mubarack agressors de periodistes duien samarretes del Barça". Creuen que això "seria per riure si no fos perquè la imatge de la televisió pública catalana ha quedat greument tacada i perquè, tot plegat, s'ha pagat amb diners del delmat erari de la Generalitat".

Després d'assegurar que les seves cròniques des d'un hotel de luxe "no passaran als anals del periodisme internacional" perquè, entre d'altres coses, "va construir les seves anàlisis a partir de les converses amb un sol egipci ?el taxista que la va dur de l'aeroport a l'hotel,- a penes va trepitjar la plaça Tahrir i va veure, per televisió, el discurs de Mubarack".

Per acabar-ho d'adobar, es fa patent que "Rahola semblava presa dels propis desigs més que de la realitat", ja que les seves tesis eren clarament contràries als manifestants. "Això no li interessa a ningú", va arribar a dir la periodista de les protestes, el que per a Media.cat fa que no quedi clari "si a qui no li interessen és a Mubarack o a Israel".

Sense comentarios

Escriu el teu comentari




No s'admeten comentaris que vulnerin les lleis espanyoles o injuriants. Reservat el dret d'esborrar qualsevol comentari que considerem fora de tema.

EL MÉS LLEGIT

ARA A LA PORTADA
ECONOMIA
Llegir edició a: ESPAÑOL | ENGLISH