Ha pagat El País pels cables de Wikileaks?

|

Ha pagat El País per les contínues filtracions de Wikileaks? Al diari de Prisa ho neguen, però molts dubten que la versió oficial sigui la bona. A El Mundo i ABC estan investigant si hi ha hagut pagaments.

Així ho assegura El Confidencial Digital, que apunta que tots dos diaris tenen als seus equips d'investigació tractant d'esbrinar si va haver-hi pagaments a l'empresa de Julian Assange.

No ho tindran fàcil, ja que fins a fa pocs dies es podien fer donatius anònims a Wikileaks des de qualsevol part del món.

Un dels motius que fan dubtar als dos diaris conservadors és que televisions de l'entitat de la CNN o diaris com The Wall Street Journal es van negar a publicar les informacions del conegut com 'CableGate'.

Sense comentarios

Escriu el teu comentari




No s'admeten comentaris que vulnerin les lleis espanyoles o injuriants. Reservat el dret d'esborrar qualsevol comentari que considerem fora de tema.

EL MÉS LLEGIT

ARA A LA PORTADA
ECONOMIA
Llegir edició a: ESPAÑOL | ENGLISH