dilluns, 21 de octubre de 2019

La tensió política a Catalunya beneficia la ràdio de Godó

|

Rac1 març 1


L'emissora de ràdio RAC1, de la família Godó, va guanyar el 2017 3,6 milions d'euros, fet que suposa un 10 per cent més que l'any anterior, coincidint amb un any de tensió política a Catalunya.


Va ingressar 23 milions, un 6 per cent més, i la inversió publicitària va augmentar gairebé un 3 per cent.


Les dades corresponen amb l'exercici en què es va celebrar a referèndum il·legal de l'1 d'octubre, la Declaració Unilateral d'Independència, l'aplicació de l'article 155, la fugida de Carles Puigdemont i l'empresonament de la cúpula del procés.


En aquest context d'auge de notícies relacionades amb l'independentisme, el comte de Godó va posar en marxa una estratègia per evitar que al seu grup de mitjans de comunicació, entre els quals compta amb 'La Vanguardia' se'ls relacionés amb l'independentisme.


En qualsevol cas, RAC1 es manté com l'emissora líder a Catalunya, amb gairebé 900.000 oients segons dades de l'Estudi General de Mitjans (EGM) i 'La Vanguardia' continua com el primer diari amb 96.641 exemplars diaris al setembre.


RAC1 és també la ràdio que més subvencions té de publicitat institucional, amb 1,05 milions d'euros el 2017, davant els els 226.454 de Catalunya Ràdio, els 241.027 de Cadena Ser ,, els 310.313 de Flaixbac, els 279.898 de Flaix FM, els 172.740 d'Onda Cero o els 19.938 de Cope.

Sense comentarios

Escriu el teu comentari




No s'admeten comentaris que vulnerin les lleis espanyoles o injuriants. Reservat el dret d'esborrar qualsevol comentari que considerem fora de tema.
ARA A LA PORTADA
ECONOMIA
Llegir edició a: ESPAÑOL | ENGLISH