divendres, 7 de maig de 2021

Investiguen la mort d'un pacient per una possible reacció adversa a la vacuna de AstraZeneca

|

Una sanitària Soste un vial amb la vacuna d'AstraZeneca (Arxiu)

Fotografia d'un pacient sent vacunat amb la vacuna de AstraZeneca


El Complex Hospitalari de Toledo, dependent de el Servei de Salut de Castella-la Manxa (Sescam), ha notificat la mort d'un pacient amb fenòmens trombòtics molt greus, amb sospita de que aquest quadre estigués relacionat amb la vacuna de AstraZeneca.


Segons han informat fonts de el Govern regional, el Servei de Medicina Intensiva de l'Complex Hospitalari Universitari de Toledo va notificar divendres passat, 9 d'abril, a l'Agència Espanyola del Medicament i Productes Sanitaris del Ministeri de Sanitat, una sospita de reacció adversa a un medicament en un pacient ingressat a l'UVI de l'hospital Verge de la Salut.


El pacient ha estat ingressat en estat molt greu al centre hospitalari de la capital regional, on finalment ha mort aquest dilluns.

Sense comentarios

Escriu el teu comentari




He llegit i accepto la política de privacitat

No s'admeten comentaris que vulnerin les lleis espanyoles o injuriants. Reservat el dret d'esborrar qualsevol comentari que considerem fora de tema.
ARA A LA PORTADA
ECONOMIA
Llegir edició a: ESPAÑOL | ENGLISH