divendres, 23 de juliol de 2021

L'OMS estudia possibles problemes de cor després de rebre la vacuna de Pfizer

|

Un empleat sanitari mostra una dosi de la vacuna de Pfizer-BioNTech contra el Covid-19

Vacuna de Pfizer @ep


L'Organització Mundial de la Salut (OMS) està estudiant els esporàdics casos de miocarditis i pericarditis que s'han produït després de la vacunació amb dosis de Pfizer davant de la COVID-19.


"Han arribat casos des dels Estats Units i Israel fins ara. Seguim investigant si és està relacionat amb la vacuna o és part de la distribució normal", ha avançat la sotsdirectora general de l'Organització Mundial de la Salut (OMS) per a l'Accés a Medicaments i Productes Sanitaris, Mariàngela Simão, en roda de premsa aquest dilluns.





El Ministeri de Salut d'Israel va informar dimarts passat que havia trobat que la petita quantitat de casos d'inflamació cardíaca observats principalment en homes joves que van rebre la vacuna de COVID-19 de Pfizer a Israel probablement estaven relacionats amb la seva vacunació.


Sense comentarios

Escriu el teu comentari




He llegit i accepto la política de privacitat

No s'admeten comentaris que vulnerin les lleis espanyoles o injuriants. Reservat el dret d'esborrar qualsevol comentari que considerem fora de tema.
ARA A LA PORTADA
ECONOMIA
Llegir edició a: ESPAÑOL | ENGLISH