dimecres, 16 de octubre de 2019

Premsa

Prisa es desprèn de les seves accions a Le Monde

La redacció del diari francès té dret de veto als canvis accionarials

Fèlix Noguera, nou gerent d''El Periódico de Catalunya'

Noguera, considerat un home de la casa, és també director general de Gestió de Prensa Ibérica a Catalunya.

Les pèrdues a El Punt Avui obliguen a ampliar la línia de finançament

Hermes Comunicacions, editora del diari català, acusa els problemes financers.

Persisteixen els problemes econòmics a l'Agència EFE

Acomiaden un dels directors i s'obre una investigació interna per presumptes pagaments a persones conegudes de l'empresa.

Jordi Fernández, nou delegat d'Europa Press de Catalunya

Es va incorporar a l'agència de notícies el 1997 com a becari i es va convertir en redactor en cap el 2007.

Pacten retallades salarials de fins a un 10% a 'La Razón'

Els ingressos han passat de 76 milions el 2008 a 58 milions el 2016, segons dades del Registre Mercantil.

La bicoca de Ràdio Flaixbac: va obtenir el 113% dels seus ingressos en 2017 de fons públicsfons públics

Els dials Flaix FM i Ràdio Flaixbac, fundades per Carles Cuní i del popular periodista Miquel Calçada, van obtenir 880.000 euros en subvencions, superant per 100.000 euros la seva xifra d'ingressos el 2017.

El programa 'La premsa a les escoles' de La Caixa i el Col·legi de Periodistes arriba a més de 3.600 alumnes

Comença aquest mes de març i està protagonitzat per la postveritat les 'fake news'.

Dimiteix el director de l'Oficina de Premsa del Vaticà, Greg Burke

Cessa també la vicepresidenta, l'espanyola Paloma García Ovejero.

El pla de la premsa escrita per guanyar terreny en publicitat

Alguns diaris ja han estrenat continguts digitals als quals només es pot accedir prèvia subscripció.

L'Eurocambra examina al gener una queixa per manipulació a TV3

La qüestió s'ha tractat a petició del Partit Popular Europeu i dels Liberals europeus (ALDE).

El Suprem dóna la raó als treballadors de Zeta en el dret a la vaga per un conflicte amb la rotativa el 2014

La mobilització va durar set dies, i el Grup Zeta va haver d'encarregar la impressió dels diaris a empreses alienes.

La premsa escrita agonitza

Els principals grups de premsa espanyols intenten pal·liar la crisi del paper amb el negoci digital.

Vocento suspèn el Consell d'Administració que anava a enfrontar al president i al conseller delegat

Bergareche ha mostrat el seu descontent amb la gestió d'Enríquez, que compta amb el suport de la família Ybarra i de les Luca de Tena, que són descendents del fundador d'ABC.

Rotació de periodistes a 'El Mundo' pel canvi de Govern

Vuit periodistes han estat apartats dels seus llocs i reubicats en altres seccions.

Tanca el diari 'Jornada'

El tancament es deu al fet que la publicació no ha aconseguit la viabilitat econòmica prevista en el projecte.

Mor el periodista Gabriel Sampol, un home de ràdio i premsa

Va ser durant deu anys (1984-1993) director de Ràdio Balear, així com a cap de premsa del Reial Mallorca i de la Universiada. També va presidir la delegació a Balears de l'Associació de Periodistes de Premsa Esportiva.

Sis periodistes deixen 'El Español' de Pedro J. Ramírez

Víctor Colmenarejo i Enrique Lavilla, responsables de l'edició de cap de setmana de tancament, respectivament, han deixat el diari fa pocs dies.

La banca pressiona el grup Zeta per accelerar la venda

Falta per concretar si les publicacions es vendran juntes o per separat.

Tanca 'El Correo de Andalucía'

És el segon diari més antic d'Espanya, amb 119 anys.

Llegir edició a: ESPAÑOL | ENGLISH